ďťż
Photo Rating Website
Strona startowa rossmann Sex test Solarium :/ Pamiętniki
Anglia cz. II

aaaaAnglia cz. IIaaaa



spacerowka - 2009-03-31 12:20
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez Zmijka (Wiadomość 11703397) Na nk nic nie pisałam, a on wie o Wizazu, bo jak razem mieszkalismy to mi ciagle gadał, że wciaz na Wizazu siedze :p:

A jaka pogoda jest w UK :>
Hej, w Londynie pogoda taka sobie, troszke chlodnawo, ale nie pada, wczorak bylo slonecznie i calkiem cieplo.
A jak w PL, bo ja w poniedzialek, lece, szkoda ze nie z Stanstead, bo moze bym gdzies Obame zobaczyla:D

Olka - ja ostatnio tez troche ebayem rozczarowana, dlatego ciuchow raczej nie kupuje, przerzucilam sie na make up, codziennie jakas paczka przychodzi, AVON jest strasznie tani na ebay, wiec kupuje cienie, tusze i blyszczyki, a inne firmy najpierw ogladam w sklepach, notuje co mi sie podoba i szukam na ebay, w ten sposob nie ma rozczarowania, choc przyznam ze lubie jak nie wiem co ma przyjsc, lubie niespodzianki.
Mama i siostra beda zachwycone, bo ma caly worek kosmetykow, jak Mikolaj:) anglia cz ii 7650




olka_222 - 2009-03-31 12:33
Dot.: Anglia cz. II
  zmijka no może się w końcu zbiorę :)

wenedka ja nie lubię kosmetyków z Avonu, jedynie perfumy celebr używam ciągle od 5 lat i rzeczywiście są dużo tańsze... Inne kosmetyki renomowanych firm niekoniecznie, ackzolwiek można znaleźć trochę tanije.

Kurde a ja muszę czek wypisać i nie wiem jak to zrobić :confused: Kóra mi pomoże?? :>

jak miałam czeki barcleys'a to nie było problemu bo było mi jesce gdzie wypisywało się do kogo ma polecieć czek a w nat west nie ma na to miejsca. No to jak bezimienny czek mam wystawić? :confused: Wyraźnie pisze że czek ma być wystawiony na daną firmę której mam zapłacić, a nie chcę popełnić błędu bo to już 3 raz kiedy składam u nich zamówienie i tym razem chcę żeby przyjęto je do realizacji



wiolqn - 2009-03-31 12:43
Dot.: Anglia cz. II
  ty sie raczej ciesz ze na Stansted nie lecisz. Taka obstawe jaka on tam dostaje (200 specjalnych agentow, nuklearnie odporna limuzyna zwana Bestia, 10 000 policjantow) i Ty naprawde chcesz sie tam pchac?

Ja ich nie rozumiem po co organizuja cos takiego w centrum miasta. Przeciez to idealny cel dla extremistow zeby wysadzic cala ta smietanke. Powinni to zorganizowac gdzies w jakiejs gluszy gdzie w promieniu 3km ani zywej duszy to i latwiej kontrolowac, bo jakby sie ktos pojawil w zasiegu to wiadomo ze podejrzany. A tak narazaja niewinnych ludzi. I co oni wymysla? Niech sobie pensje i wydatki o polowe utna i po kryzysie.

Mielismy tu niedawno konferencje Avonu i dostalismy od organizatora cale pudlo kosmetykow (glownei make up) wiec chwilowo jestem zaopatrzona na maksa.

ola http://www.lagunapark2.com/index.html ja bookowalam przez travel republic to jeszcze mialam ponad 20 funtow znizki. Hotel 600m do plazy. To takie samodzielne studia sa z aneksem kuchennym, kuchenka, lodowka, mikrofala, osobnym wejsciem. Bardzo sympatyczne. Sniadanie kosztuje 6E (a jak wykupione razem z pokojem to niecale 4) jest bufet, full english, owoce, jogurty itd. Objadalismy sie na maksa. Raz mielismy wycieczke rano i nei moglismy pojsc na sniadanie to nam przygotowali kanapki itd na droge.

lenistwa i depresji ciag dalszy

a poza tym barykade mi stawiaja przed hotelem na wypadek jutrzejszych demonstracji. ehhhh



Lovely_Girl - 2009-03-31 14:43
Dot.: Anglia cz. II
  Zmijka Jaka Ty zlosnica jestes..kolezance powiedziec cos takiego :lol:

Olka..tak, tak.. nie wészylas... ;) wiemy :D

No Ja juz po zakupach -pochwalilam sie na ubraniowym :D anglia cz ii 7650




lorelei - 2009-03-31 20:56
Dot.: Anglia cz. II
  Helloł -ale tu pust(a)ki :p:.

Mnie wczoraj dopadlo zmeczenie i bol glowy - poszlam spac o 10 i wstalam dzis o 9 rano :eek:. Kota tylko wykopalam do kuchni o 5 rano, bo sobie zapomnial zegarka przestawic :rolleyes: :D.

Szperrr, Bubbel - jak bede wiedziec dokladnie jaki mam plan podrozy to dam znac :ehem:. Teraz nie chce nic obiecywac - ale chetnie bym sie spotkala.

Ja tez probuje zrzucic pare kilo - odkad biore Yasmin, przytylam troche niestety :o.
Nie jestem na jakiejs specjalniej diecie, ale wprowadzilam wiecej warzyw i koktajli owocowych. Kupilam sobie nawet mikser z dzbankiem na szejki ;).
I dalej mi sie chce je robic - nawte TZ jest w szoku :hahaha: - bo ja taki troche slomiany ogien jestem.

Od jutra mam nowy przydzial obowiazkow i wlasne biurko nawet mam :D. Bo wczesniej pracowalam w domu i w terenie .
Zostawili mi taka sama stawke :jupi: - a myslalam ze mi utna 2-3 funty :D.
Milego wieczorku :).



koculek - 2009-03-31 21:24
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez Zmijka (Wiadomość 11702620) A najlepsze jest to ze chyba moj ex, co z nim zerwałam 2,5 roku temu mnie sledzi na Wizazu :eek:
Bo mi w niedziele napisał, ze wie ze jestem w PL, a niby skad :eek: tylko rodzina wiedziała:rolleyes:
Zmijka ja tez jestem szpiegowana ale w :upa: to mam.

Cytat:
Napisane przez Zmijka (Wiadomość 11703397) A jaka pogoda jest w UK :>

Zauwazyłam ze w Polsce mi szybciej włosy schna :D
a tu wcale nie jest zle! Dobre z tymi wlosami :hahaha:

Cytat:
Napisane przez olka_222 (Wiadomość 11703833) Kurde a ja muszę czek wypisać i nie wiem jak to zrobić :confused: Kóra mi pomoże?? :> http://www.aryana.co.uk/author%20pag...est-cheque.gif

Cytat:
Napisane przez wiolqn (Wiadomość 11703975) a poza tym barykade mi stawiaja przed hotelem na wypadek jutrzejszych demonstracji. ehhhh a ja myslalam, ze Ty pracujesz w hotelu w ktorym mieszkasz i ze nie musisz uzywac public transport :crazy: Uwazaj, bo Cie z hotelu nie wypuszcza ;)

Welcome Back - powrot do rzeczywistosci jest zawsze ciezki!

Cytat:
Napisane przez lorelei (Wiadomość 11711731) Helloł -ale tu pust(a)ki :p:.
Kupilam sobie nawet mikser z dzbankiem na szejki ;).
I dalej mi sie chce je robic - nawte TZ jest w szoku :hahaha: - bo ja taki troche slomiany ogien jestem.

Od jutra mam nowy przydzial obowiazkow i wlasne biurko nawet mam :D. Bo wczesniej pracowalam w domu i w terenie .
Zostawili mi taka sama stawke :jupi: - a myslalam ze mi utna 2-3 funty :D.
Milego wieczorku :).
Ja ostatnio sprzedalam swoj blender, bo nie wylam kompletnie zadowolona. Teraz poluje na waring pro ale nie chce wydac wiecej niz £100.
Powodzenia na jutro :cmok:



Zmijka - 2009-03-31 22:04
Dot.: Anglia cz. II
  Naprawde mi szybciej włosy schna :ehem:

Lovely kolezanka wie jaka jestem i jakie mam poczucie humoru :p: nawet jej gorzej powiedziałam, ale nie chce zebyscie o mnie zle myslały :D wiec nie napisałam

A ja dzis tego exa widziałam z daleka :mdleje:
i korzystajac z okazji pozdrawiam ;)

:lol:

tez bym chciała sobie soki w mikserze robic, ale niewiem z jaka moca najlepiej kupic :confused:

a dziewczyny orientujecie sie jak to jest z przewozeniem obrazów, trzeba zgłosic ze sie przewozi :>

A w Polsce piekna pogoda, słoneczko i ciepło jest :D



Sysunia_d - 2009-03-31 22:10
Dot.: Anglia cz. II
  No i gdzie to sprawozdanie z teneryfy :D ??



wiolqn - 2009-03-31 22:10
Dot.: Anglia cz. II
  Wlasciciel mojego hotelu ma jeszcze 2 inne. Pracuje w jedym a mieszkam w drugim. Odleglosc - jakies 7km. Juz trampki stoja przy drzwiach, na jutro. Hotel dykta zabity hehehe, a moze on plajtuje i to taka zmyla? Ja tam jutro dobiegne a oni mi powiedza ze juz nie ma do czego? Po drodze wszystko dechami pozabijane jeszcze nie trafie do swojego



koculek - 2009-03-31 22:33
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez Zmijka (Wiadomość 11713073) A ja dzis tego exa widziałam z daleka :mdleje:
i korzystajac z okazji pozdrawiam ;)

:lol:

tez bym chciała sobie soki w mikserze robic, ale niewiem z jaka moca najlepiej kupic :confused:

a dziewczyny orientujecie sie jak to jest z przewozeniem obrazów, trzeba zgłosic ze sie przewozi :>

A w Polsce piekna pogoda, słoneczko i ciepło jest :D
I co serce mocniej zabilo :p:
Ja tez pozdrawiam :cmok:

Do owockow samych to i 300W wystarczy. Moj Krups mial 1000W ale nie robil tego czego oczekiwalam i sprzedalam.

A co do obrazow to najlepiej przejdz sie na lotnisko i zapytaj, bo wiem, ze trzeba doplacic. Lepiej sie upewnic przed wylotem co i jak - nie masz daleko ;)

Cytat:
Napisane przez wiolqn (Wiadomość 11713166) Wlasciciel mojego hotelu ma jeszcze 2 inne. Pracuje w jedym a mieszkam w drugim. Odleglosc - jakies 7km. Juz trampki stoja przy drzwiach, na jutro. Hotel dykta zabity hehehe, a moze on plajtuje i to taka zmyla? Ja tam jutro dobiegne a oni mi powiedza ze juz nie ma do czego? Po drodze wszystko dechami pozabijane jeszcze nie trafie do swojego A to mi przez mysl nie przeszlo - posiadac 3 hotele :crazy:
powodzenia na jutro zycze. Zmykam spac.



lorelei - 2009-03-31 22:34
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez koculek (Wiadomość 11712318) Zmijka ja tez jestem szpiegowana ale w :upa: to mam.

Powodzenia na jutro :cmok:
You talking to me ...:cool: :D

Dzieki za powodzenia :).

Cytat:
Napisane przez Zmijka (Wiadomość 11713073) A ja dzis tego exa widziałam z daleka :mdleje:
i korzystajac z okazji pozdrawiam ;)

tez bym chciała sobie soki w mikserze robic, ale niewiem z jaka moca najlepiej kupic :confused:

a dziewczyny orientujecie sie jak to jest z przewozeniem obrazów, trzeba zgłosic ze sie przewozi :>
:hahaha: ja tez go pozdrawiam :hi:.

Moj mnie podgladal na Naszej Klasie - ale zablokowalam galerie. Chyba nie jarzyl ze go widze jak wchodzi na moj profil.

Zmijka ja mam taki http://www.kenwoodworld.com/en/Produ...cessors/FP615/ na razie wystarczy. nie chcialam kupowac jakiegos full-wypas wlasnie ze wzgledu na moj zmienny zapal.

A obraz stary? Wiem ze do Polski mozna wszystko wwiez, ale wywiez juz nie jest tak latwo. Chyba przedmioty zrobione przed 1945 trzeba zglaszac. Ale lepiej sprawdz na stronach urzedu celnego.



Kofika13 - 2009-04-01 01:34
Dot.: Anglia cz. II
  yyyyy no to ja :D
wiem wiem jest juz pozno,ale oblewalam z tz nasze nowe mieszkanie.....i chyba znowu o jedna lampke wina za duzo, z tym ze on jutro wzial wolne a ja ..... coz znajac moje szczescie pewnie pracuje :eek:
poczytalam was troche i teraz odpisuje
Żmijka pewnie obraz sama namalowała i teraz sie zastanawia czy z takimi bochomazami ja w ogóle z kraju wypuszcza :hahaha:

Kocul pewnie nie miała na wino i dlatego sprzedała swój blender :hahaha: BTW ja mam taki najzwyklejszy z tesco, wiec jestem spokojna, i tak nikt by nie odkupił :D

lorelei chyba słomiany zapał co???? ech Angolka sie z niej wielka robi, nawet polskich powiedzien nie pamieta :hahaha:

no a ja to nie bede sie jutro śmiała jak sie okaze ze pracuję, ale moja "Marysia" tz, "przeprowadza" i urzadza mieszkanie, jak by co paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa



Kofika13 - 2009-04-01 07:32
Dot.: Anglia cz. II
  dzień dobry:p:
hym....... jest tu kto???
:D, no nie mogę wyjść z podziwu do samej siebie:D
ostatnia się kładę, pierwsza wstaję????
co jest z wami dziewczyny???:D
u mnie zapowiada się piękny dzionek,wstałam wzięłam prysznic, i szykuję sie do szkoły,wprawdzie dopiero na 10-tą, ale zanim ja się wyrobię to trochę schodzi.....
mój biedny tz, zostaje sam z przeprowadzką :D
ej jak to się mówi.... "głupi ma zawsze szczęście"??? eeeeee ale to głuupie powiedzenie:hahaha:
trzymajcie się,pozdrwaiam i ściskam bo nie wiem czy to przypadkiem nie jest moj ostatni post, do czasu az zamontuja nam neta....:cry:
no chyba ze bedziemy komus podkradac, na poczatku;),ok lece na kawkę paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaa



lorelei - 2009-04-01 07:53
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez Kofika13 (Wiadomość 11713935) lorelei chyba słomiany zapał co???? ech Angolka sie z niej wielka robi, nawet polskich powiedzien nie pamieta :hahaha:

no a ja to nie bede sie jutro śmiała jak sie okaze ze pracuję, ale moja "Marysia" tz, "przeprowadza" i urzadza mieszkanie, jak by co paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa
Faktycznie zapal sie mowi - ale chyba kazdy wie o co mi chodzi :p: ;).

Reszty nie zrozumialam - kim (lub czym ;) ) - jest Marysia :confused: :D.
Bo mi sie z jednym kojarzy eeee no ok z dwoma rzeczami ;).

U nas sie zapowiada piekny dzien :).
Zaraz szykuje sniadanko :).



zanka86 - 2009-04-01 07:54
Dot.: Anglia cz. II
  Wiolqn wiem co przeżywasz w piątek wróciłam z Indii, w sobote lecialam z Uk do Polski, a w niedizele miałam miec prezentacje na wykladzie (wykupilam specjalnie bilet do Pl, bo mialam go dopeiro na poniedzialek przez ta glupia prezentace, a okazlo sie ze kolezanka wprowadzila mnie w blad, a prezentacje mielismy tylko oddac na plytkach... Myslalam ze ja zabije, weekend bym spedzila jeszcze z Tz, a tak::mad: nawet mu sklamalam, ze mialam to prezntace, bo co ma Biedaczysko sie denerwowac) , i zajecia trwały do 20 te. Za szybko minęly te wakace, a tak sie wydaje 2 tygodnie długo ..... Depresje i lenistwo... Powinnam się wziąsc za pisanie pracy licencjackiej a tu zero motywacji..... cały czas ogladam zdjecia i sobie wspominam jak było fajnie słonecznie... Została mi tylko opalenizna.....

Kobietki moze polecicie mi jakies kursy, lub ksiażki do nauki angielskiego, bo obiecalam sobie, ze biore sie ostro do nauki angielskiego:) Bo w sierpniu juz na stałe chce przyejchac do Uk i znalezc prace, z moim angielskim to na poczatek jakakolwiek.... Moze jakies rady i co z tym National Insurance? Jak to załatwić, bede wdzieczna za pomoc ... i moze sa jakies rejony w Anglii, ze latwiej i trudniej o prace?

Pozdrawiam Was wszystkie serdecznie



koculek - 2009-04-01 07:58
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez lorelei (Wiadomość 11713442) You talking to me ...:cool: :D

:hahaha: ja tez go pozdrawiam :hi:.

Moj mnie podgladal na Naszej Klasie - ale zablokowalam galerie. Chyba nie jarzyl ze go widze jak wchodzi na moj profil.
Kochaniutka alez nie o Ciebie chodzi :nie: :cmok:
Ja tez mam zablokowana, nie lubie jak obcy patrza na moje zdjecia. Czesto odwiedzaja mnie rozn osoby o nazwie xxx, zzz, abc i z zero znajomych. Komus bardzo zalezy aby zobaczyc moj sliczny pyszczek :hahaha:
Moj byly odwiedzil cala moja rodzinke (na nk) jak jeszcze nie mozna bylo niczego blokowac. Ja jego tez z ciekawosci odwiedzilam aby zobaczyc czy nadal szczesliwy. Nic tam sie jednak u niego nie dzieje takze trudno powiedziec. P jak czytasz to czekam na zdjecia ze slubu, bo jak z Toba kiedys zagalam to mowiles ze to juz niedlugo. Pozdrawiam serdecznie ;)

A innych bylych mam na nk, bo sa ludzie z ktorymi mozna sie po ludzku rozejsc :D

Cytat:
Napisane przez Kofika13 (Wiadomość 11713935) yyyyy no to ja :D
wiem wiem jest juz pozno,ale oblewalam z tz nasze nowe mieszkanie.....i chyba znowu o jedna lampke wina za duzo, z tym ze on jutro wzial wolne a ja ..... coz znajac moje szczescie pewnie pracuje :eek:
poczytalam was troche i teraz odpisuje
Żmijka pewnie obraz sama namalowała i teraz sie zastanawia czy z takimi bochomazami ja w ogóle z kraju wypuszcza :hahaha:

Kocul pewnie nie miała na wino i dlatego sprzedała swój blender :hahaha: BTW ja mam taki najzwyklejszy z tesco, wiec jestem spokojna, i tak nikt by nie odkupił :D

lorelei chyba słomiany zapał co???? ech Angolka sie z niej wielka robi, nawet polskich powiedzien nie pamieta :hahaha:

no a ja to nie bede sie jutro śmiała jak sie okaze ze pracuję, ale moja "Marysia" tz, "przeprowadza" i urzadza mieszkanie, jak by co paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa
Cytat:
Napisane przez Kofika13 (Wiadomość 11714464) dzień dobry:p:
hym....... jest tu kto???
:D, no nie mogę wyjść z podziwu do samej siebie:D
ostatnia się kładę, pierwsza wstaję????
co jest z wami dziewczyny???:D
u mnie zapowiada się piękny dzionek,wstałam wzięłam prysznic, i szykuję sie do szkoły,wprawdzie dopiero na 10-tą, ale zanim ja się wyrobię to trochę schodzi.....
mój biedny tz, zostaje sam z przeprowadzką :D
ej jak to się mówi.... "głupi ma zawsze szczęście"??? eeeeee ale to głuupie powiedzenie:hahaha:
trzymajcie się,pozdrwaiam i ściskam bo nie wiem czy to przypadkiem nie jest moj ostatni post, do czasu az zamontuja nam neta....:cry:
no chyba ze bedziemy komus podkradac, na poczatku;),ok lece na kawkę paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaa
kofika ja to o tej godzinie mam rozgrzewke - serio serio. Ale nic wielkiego tylko 5 minut :cool: Gdybym neta nie miala byloby dluzej.
O zasoby alkoholowe na szczescie nie musze sie martwic, bo Tz dnia by bez winka nie przezyl takze nawet jak ja jestem splukana to on cos zorganizuje.
Ja po prostu bylam rozczarowana, ze ten blender nie robi takich cudow jak vita-mix - amerykanskiej produkcji za bagatela £400 :mdleje:
Ja juz bylam gotowa go kupic jak mi Tz zadzwonil i powiedzial ze chyba oszalalam i ze nie bede nim do pracy jezdzila :hahaha:. No to kupilismy tanszego Krupsa za £100 i do piet temu amerykanskiemu nie dorastal.

A ja powodzenia w pracy zycze. Aby Cie nic zlego nie spotkalo za wykorzystywanie meza :cool:

---------- Dopisano o 07:58 ---------- Poprzedni post napisano o 07:57 ----------

witaj z powrotem zanka! Indie - nie czas dla mnie teraz bujac w oblokach. milego dnia.



Kofika13 - 2009-04-01 08:06
Dot.: Anglia cz. II
  lorelei i koculek, ale jestescie drobiazgowe!!!!:p:

co do Marysi ( to nie obrazajac zadnej kobiety o tym imieniu), mowie czasem tak do tz, ktory z przymusu zajmuje sie obowiazkami domowymi , bo normalnie "marysia"jestem ja..... no chyba ze kiedys tam pojawi sie jeszcze jeden czlonek rodziny to mam nadzieje tz, zatrudni dla mnie prawdziwa "marysie"........
czy teraz jasne???? yyyyy no nie wiem:D moze mi to wino jeszcze jednak nie przestalo dzilac i jakies glupoty tu wypisuje...
eeeeeeeeeee kobity dzis JUZ KWIECIEN !!!!:jupi:



olka_222 - 2009-04-01 09:04
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez lorelei (Wiadomość 11711731)

Ja tez probuje zrzucic pare kilo - odkad biore Yasmin, przytylam troche niestety :o.
Nie jestem na jakiejs specjalniej diecie, ale wprowadzilam wiecej warzyw i koktajli owocowych

jak ci się coś uda zrzucić bez diety daj znać :) Ja ograniczyłam spożywanie wszystkieog a wydaje mi się jakbym puchła wszędzie, nawet w udach bo spodnie jakieś opięte sie zrobiły. :rolleyes:

Cytat:
Napisane przez koculek (Wiadomość 11712318)
http://www.aryana.co.uk/author%20pag...est-cheque.gif

Ja ostatnio sprzedalam swoj blender, bo nie wylam kompletnie zadowolona. Teraz poluje na waring pro ale nie chce wydac wiecej niz £100.
Powodzenia na jutro :cmok:
dzięki bardzo koculek :* przeszukałam kilka stron ale nie wpadł o mi do głowy zeby poszukać w zdjęciach

Bleneder mam ale sama górę, z tym ż eja robię w nim koktajle, naleśniki i ciasto też :D A koktajle to takie smoothie, sok pomaranczowy+ jogurty activia plus owoce swieze i z puszki. Odradzam tylko dodawanie kiwi bo pesteczki carne bardzo draznia jame ustną

Dziewczyny czy była któras z was może w The London Dungeon?

Wybieramy się z rodzinką do ednyburga na wycieczkę i przeraził mnie koszt ceny wstępu do Zamku i Holyrood palace. Po 25 f od osoby, czyli za wszystko 100 F! a i słyszałam że nei bardzo jst co zwiedzać w tym zamku. I sobie pomyślałam że własnie może zamiast zamku zabrać ich na te dungeon'y?

A no i z kilku śmiesznych "mądrości" Anglików (sorrki zmieszane ;)

Moja szefowa mówi do mnie wczoraj

"Co to za głupi kraj że Anglia jako jedyna na świecie przestawia zegarki o godzinę do przodu"
Znajomy z pracy TZ'ta pyta się czy u nas jeszcze komunizm jest. TZ odpowiada ze już nie ma, co najmniej jakies 20 lat, na co znajomy sie pyta czy to po tym jak u nas mur berliński obalili, na co mu TZ lekko wytlumaczyl ze obalili ale w kraju obok. no i na końcu stwierdził że to chyba mamy teraz lepiej i w sklepach powinnismy miec "TROCHĘ" wiecej towaru niz w czasac komunizmu, ale szkoda ze nie mamy dostepu do tego wszystkiego co oni maja.



wiolqn - 2009-04-01 09:36
Dot.: Anglia cz. II
  z samego rana obudzilo mnie sasiadowe bum bum jol jol grrrrr Musze znalezc chatke do 18. Czy ja nie moge niczego zrobic normalnie tylko wszystko na ostatnia chwile?

dobieglam do pracy, bez wiekszych problemow. Gadalam wczoraj z rodzicielka, pyta czy tu spokjnie:
- Tak Mamus, bezpiecznie, hotel mam caly dechami zabity i dostalam instrukcje jak przeprowadzic rozmowe z kims kto grozi podlozeniem bomby, ale poza tym jest super.

zanka polecam ci stronke www.englishtips.org to rosyjska stronka i tam znajdziesz absolutnie wszystko od ksiazek wpdfie do audiobookow, programow itd do angielskiego. polecam program supermemo z ktorego sama korzystam. stronka jest po rosyjsku ale jak klikniesz w brytyjska flage to bedzie po angielsku. aby cokolwieksciagnac trzeba sie zarejestrowac co nic nei kosztuje.ja mam cala serie audiobookow z harrym potterem i slucham sobei jak biegam

BTW zrobilam cos glupiego. zapisalam sie na maraton warszawski we wrzesniu :eek:



Lovely_Girl - 2009-04-01 09:42
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez Zmijka (Wiadomość 11713073)
A ja dzis tego exa widziałam z daleka :mdleje:
i korzystajac z okazji pozdrawiam ;)

:lol:
:hahaha:

Olka_222 napisala:
Cytat:
"Co to za głupi kraj że Anglia jako jedyna na świecie przestawia zegarki o godzinę do przodu"
Znajomy z pracy TZ'ta pyta się czy u nas jeszcze komunizm jest. TZ odpowiada ze już nie ma, co najmniej jakies 20 lat, na co znajomy sie pyta czy to po tym jak u nas mur berliński obalili, na co mu TZ lekko wytlumaczyl ze obalili ale w kraju obok. no i na końcu stwierdził że to chyba mamy teraz lepiej i w sklepach powinnismy miec "TROCHĘ" wiecej towaru niz w czasac komunizmu, ale szkoda ze nie mamy dostepu do tego wszystkiego co oni maja.
:mdleje:



wiolqn - 2009-04-01 10:32
Dot.: Anglia cz. II
  Prima aprilis tak w ogole



spacerowka - 2009-04-01 11:53
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez olka_222 (Wiadomość 11715211) Dziewczyny czy była któras z was może w The London Dungeon? Ja bylam, ale nie podobalo mi sie, przereklamowane i wcale, a wcale nie straszne, do tego cala wycieczka zajmuje mniej niz pol godziny, a bilety tez tanie nie sa, ja nie polecam.

Cytat:
Napisane przez wiolqn (Wiadomość 11716197) Prima aprilis tak w ogole No wlasnie mialam napisac, ze do Polandii wracam, czy cos w tym stylu, ale za pozno wstaje:)

Ladny dzien mamy dzisiaj w London Town, Obama wybiera sie do Krolowej dzisiaj, nawet mi przeszlo przez mysl, zeby pojechac do centrum, ale to chyba glupi pomysl.

A tu jest notka dla pracownikow City (smieszna) jak postepowac z protestujacymi
http://news.hereisthecity.com/news/b...ews/8901.cntns

Kurcze, w zeszlym roku pracowalam na Bank, w przyszlym tez bede, a akurat jak sie tyle tam dzieje, to nie pracuje:rolleyes:

No i faktycznie glupota jest organizowanie tego w srodku miasta, nawet GP ma jutro nie przyjmowac w Excelu, nie mowiac juz o syfie i zniszczeniach i jeszcze halas, bez sensu:cool:



Kachaaa - 2009-04-01 13:17
Dot.: Anglia cz. II
  zazdroszcze wam:)

ja w wakacje bede w londku dopiero



szperrr - 2009-04-01 13:34
Dot.: Anglia cz. II
  Na szybko:

Lorelei, a maszj uz jakies konkretne plany co do przyjazdu do Londynu? Sama jedziesz czy z TZtem? Zapraszam do Kent przy okazji :D

Wisona w pelni, dziecko mi chyba od tego powietrza szaleje :crazy:



wiolqn - 2009-04-01 14:04
Dot.: Anglia cz. II
  2 załącznik(i/ów) Cytat:
Napisane przez spacerowka (Wiadomość 11717211) Kurcze, w zeszlym roku pracowalam na Bank, w przyszlym tez bede, a akurat jak sie tyle tam dzieje, to nie pracuje:rolleyes: Kochana nie masz czego zazdroscic. Kazdy dostal instrukcje jak sie zachowywac:
1.Come to work in casual clothes and change into uniform at work.(Wear comfortable shoes in case you have to walk) ( bo jak zalozysz gajer to cie moga wysadzic jako bankiera)

I 20 podobnych podpunktow.

Do dziennikarzy towarzyszacych Obamie zostal wystosowana ulotka informacyjna o UK: zbior malych wysepek w okolicach zachodniej Europy wielkoscia przypominajaca stan Oregon. No wiadomo jak nie przyrownasz do czegos amerykanskiego to sie pogubia. Niemcy byly potraktowane jako podobne do Montany itd.

kachaaa a czego tu zazdroscic? ja Ci zazdroszcze jajeczka wielkanocnego w polandii, zawsze trawa zielensza po drugiej stronie plotu. a propos tego ostatniego gdzies tu mialam takie zdjatko. O znalazlam



Kachaaa - 2009-04-01 15:55
Dot.: Anglia cz. II
  ja marzylam zeby byc w UK od kiedy pamietam..wiem glupie marzenie



wiolqn - 2009-04-01 16:31
Dot.: Anglia cz. II
  Miejmy nadzieje ze sie nie rozczarujesz :) a jakie dzieciaki/a bedziesz pilnowac?

Caly dzien uzerania sie z glupkami. Operation Manager to muppet jak go Rysio nazywa i ma racje. Dzis mialam ochote strzelic mu przez lep bo juz nie wytrzymywalam. Informacje ktore muy dajemy zdawaloby sie sa idiotoodporne a on i tak jakims cudem znajdzie sposob aby cos spieprzyc i kto potem musi naprawiac? Oczywiscie my grrrrrrr



Kachaaa - 2009-04-01 16:50
Dot.: Anglia cz. II
  bede okolice Nunhead chyba jakos
http://mapy.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl &geocode=&q=Nunhead+lo ndo n&sll=52.025459,19.2041 02 &sspn=6.112899,14.1503 91& ie=UTF8&ll=51.462524,-0.055618&spn=0.003021,0.0 06909&t=h&z=17>

tez sie ciesze nie moge uwierzyc
wszystko tak pieknie, odbiora mnie z lotniska, bilet kuypia, od 25 lipca do jakos konca wrzesnia, zawsze cale zycie mam pod gorke wiec nie moge uwuieryc ze na takich ludzi trafilam

Coreczka Willow 2 latka, matka z pochodzenia z jamajki, mieskala w kanadzie wiec nie ma takiego akcentu mowi wolno i wyraznie prez co ja rozumiem ojciec brytyjczyk. Ona aktorka on instruktor jogi
sa buddystami ale mi to nie przeszkadza.
operki nie mieli , beda miec n poczatek wakacji [sa teraz w dublinie i beda tam miec a jak wroca do londynu to mnie beda miec]

opieka nad mala, zabawianie jej, nie muse gotowac, mowilawczoraj ze malo bede bo to tylko pare tyg w sumie ale postaraja sie bym cos zwiedzila

ogolnie to nie moge uwierzyc ale nie wydaja sie na oszukancow jakichs

rozmawiamy wczoraj a ona:
- to masz tera 19 lat?
-Tak, 11 pazdziernika bede miec 20..
- o matko to niewiarygodne w ten sam dzien co Willow:D

a mala 21 miesiecy w lipcu bedie miec... nie wiem czy latwo,, nie mam doswiadczenia z diecmi, ona o tym wie, tzn zabawie jkos je ale pieluchy to kurcze nie znam sie na zmianie pieluch;)

mam nadzieje ze bedzie git

a ze buddyscie mi to nie przeszkadza, sa bardo otwarci, mowia ze doookola slysza polakow i Tanya znalazla sklep polska zywnoscia dla mnie juz i kosciol:)



wenedka - 2009-04-01 16:57
Dot.: Anglia cz. II
  Ale jestem wkurzona..
Mam zaczac prace w tym szpitalu, mialam juz rozmowe w sprawie NINo, a dzisiaj mi wyskoczyli z tekstem, ze bardzo chca, zebym zaczela prace, ale bez NINo nie moge pracowac :mur:
No i jak ja mam ich przekonac, ze moge? Juz im powiedzialam, ze moge..:mur:



olka_222 - 2009-04-01 20:13
Dot.: Anglia cz. II
  wenedka no nie ma żadnego przeciwwskazania bo ja też nie miałam niin i pracowałam. nie pamiętam czy dostałam jakiś papierek potwierdzający że już miałam spotkanie o ten nin, jakbyś coś takieog miała ot im możesz pokazać...

A dzisiaj z okazji prima aprilis TZ mnie wkrecił ze w szkole odwiedzila ich Camilla Parker, i uczyli ich kłaniać się i mój TZ widział po raz pierwszy raz w życiu kogoś z Royal Family.A ja akurat nie poszłam dzisiaj do szkoły to możecie sobie wyobrazić moją frustrację!

kachaa tutaj na emigrantkowym jest specjalny wątek dla au pair, i (takie małe wiadro n agłowę ;) ) nie ciesz się tak bardzo bo nigdy nei wiesz na kogo trafisz, czasem dziewczyny miały dokładną taką umowę jak ty ale z dnia na dzień im dochodziły obowiązki gotowania, sprzątania itp



anka! - 2009-04-01 20:36
Dot.: Anglia cz. II
  Szperrr milo Cie zobaczyc :D , fajne fotki i super widoczki. Ach, az sie romarzylam...:rolleyes: Pojechaloby sie na jakas wycieczke

Kofika13 gratuluje przeprowadzki ;)

Olka heheh dobre z tym klanianiem ;)

Ja z okazji Prima Aprilis zostalam wkrecona dwa razy ;) Oczywiscie przez TZ. Sciemnil mi rano, ze nasz lot do Polski zostal odwolany z powodu klopotow finansowych przewoznika. Zatkalo mnie i lyknelam od razu ;P Ja to sie strasznie daje nabierac niestety.

Pozdrawiam babeczki i byle do weekendu ;)



go2me - 2009-04-01 21:17
Dot.: Anglia cz. II
  witam dziewczęta ;) moge się przyłaczyć do wątku?

Cytat:
Co to za głupi kraj że Anglia jako jedyna na świecie przestawia zegarki o godzinę do przodu"
Znajomy z pracy TZ'ta pyta się czy u nas jeszcze komunizm jest. TZ odpowiada ze już nie ma, co najmniej jakies 20 lat, na co znajomy sie pyta czy to po tym jak u nas mur berliński obalili, na co mu TZ lekko wytlumaczyl ze obalili ale w kraju obok. no i na końcu stwierdził że to chyba mamy teraz lepiej i w sklepach powinnismy miec "TROCHĘ" wiecej towaru niz w czasac komunizmu, ale szkoda ze nie mamy dostepu do tego wszystkiego co oni maja
:lol: czasami słyszę podobne texty, najlepsze sa o misiach polarnych chodzących po ulicach polskich miast...



anka! - 2009-04-01 21:20
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez go2me (Wiadomość 11726271) witam dziewczęta ;) moge się przyłaczyć do wątku? Witam i zapraszam :D



Lovely_Girl - 2009-04-02 09:00
Dot.: Anglia cz. II
  Olka ja bylam w "The London Dungeon" ale tez nie polecam :nie: Strata kasy.

CO do Prima Aprilis to nikt mnie nie wkrécil ale Ja wkrécilam. Znajomá z pracy i exa -dali sie tak samo nabrac-zwykly tekst ze sá brudni na twarzy :lol: ale bylo zabawnie :D



lorelei - 2009-04-02 09:30
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez Kofika13 (Wiadomość 11714721)
co do Marysi ( to nie obrazajac zadnej kobiety o tym imieniu), mowie czasem tak do tz, ktory z przymusu zajmuje sie obowiazkami domowymi , bo normalnie "marysia"jestem ja..... no chyba ze kiedys tam pojawi sie jeszcze jeden czlonek rodziny to mam nadzieje tz, zatrudni dla mnie prawdziwa "marysie"........
czy teraz jasne???
Moj tata mowi 'wikcia' - cokolwiek by to mialao znaczyc :D.

Cytat:
Napisane przez olka_222 (Wiadomość 11715211) jak ci się coś uda zrzucić bez diety daj znać :) Ja ograniczyłam spożywanie wszystkieog a wydaje mi się jakbym puchła wszędzie, nawet w udach bo spodnie jakieś opięte sie zrobiły. :rolleyes:
.
Troche chudne ale nie za wiele- zreszta nie wprowadzilam ostrej diety bo to nie ma sensu.
Powolutku i dojde do celu. Ale i tak bede sie czuc dziwnie dpouki nie odstawie tabletek :(.

A i zaczelam cwiczyc ABSy http://www.youtube.com/watch?v=RMWBLG4syRQ

Cytat:
Napisane przez olka_222 (Wiadomość 11724789) A dzisiaj z okazji prima aprilis TZ mnie wkrecił ze w szkole odwiedzila ich Camilla Parker, i uczyli ich kłaniać się i mój TZ widział po raz pierwszy raz w życiu kogoś z Royal Family.A ja akurat nie poszłam dzisiaj do szkoły to możecie sobie wyobrazić moją frustrację!
:hahaha: sobie wyobrazam :D

Kachaaa - oby wszystko ci sie ulozylo :).
Ja tez marzylam zeby zobaczyc anglie jak bylam w szkole sredniej, nie udalo mi sie tu wyjechac na studiach na praktyki tak jak chcialam. I juz myslalam, ze sie nie uda. A potem wszystko sie pokickalo i mieszkam tu na stale.
Tak ze uwazaj o czym marzysz - bo sie jeszcze spelni :p:
Dziwne odnioslam wrazenie czytajac twoj post ze jestes uprzedzona do buddystow i sama siebie probujesz przekonac ze sa ok :-p. Nie wiem moze tylko moja wyobraznia ;).

U mnie piekny dzien :jupi:.
Zaraz mam angielski a potem do parcy na dalsza czesc szkolenia na citruxie :).
Nawet niezle mi idzie, tylko sie boja ze cos wykasuje przez pomylke bo mam uprawnienia administratora a jeszcze nie umiem do konca tego programu :cojest:.

Kofika pewnie lata z laptopem po okolicy i sygnalu szuka :D.



wiolqn - 2009-04-02 09:39
Dot.: Anglia cz. II
  1 załącznik(i/ów) Jak bylam mala to moja babcia miala psa Szarika (orginalnie hehe) i na prima aprilis zawsze wpadala rano do pokoju i mowila:
- Szarik ma male
A ja jak glupia wyskakiwalam z lozka i lecialam do szczeniaczkow, chociaz oczywiste bylo ze Szarik jest chlopcem. Juz nawet nie pamietam ile razy udalo jej sie mnie na to nabrac. U nas w ogole babcia agentka wszystkich wkrecala. Moi dziadkowie to niezla parka. Taka sceneria:
Wchodzi sie do ich domku do kuchni a tam dymu ze siekere mozna wieszac. Przy stole pod oknem siedzi babcia. Robustna kobieta przepasana fartuchem, z fajkiem przyklejonym do dolnej wargi i talia kart w garsci. Na przeciew sasiadka z fajem i kartami. Graja w tysiaca.
A przy kominku chudzinka taka moj dziadzius siedzi i dzierga skarpetki dla wnukow. cudni sa. podlaczam zdjecie z dziadkowej 80tki

I tak mi sie jakos do nch teskni ze mam dzis dola i chce do mamy. Rzucic w cholere wszystko i wrocic do domu. Do 18 musze znalezc to mieszkanie i nie wiem gdzie zaczac.



olka_222 - 2009-04-02 09:50
Dot.: Anglia cz. II
  wiolqn kązdy z nas ma czasem dość, ty chyba jako jedyna się nie wypowiadałaś tutaj jakie masz plany na przyszłość? Zostajesz, wracasz czy zmieniasz kraj? ;)

Mój TZ mnie ostatnio "powalił z nóg". Leżymy sobie w łóżku, rozmaiwamy jak zawsze przed snem, a on do mnie "Myszka wiesz co? ja już do naszego domu chce" facet 25 lat, który deklarował że nie przywiązuje się do miejsc!

A ja się pochwalę co dzisiaj zrobiłam:

byłam w połowie drogi do szkoły i stwierdziłam że po co ja tam w ogóle jade, jak tam nudno jest, nie ma z kim pogadac i nic z tego nie wynoszę.... No i ... wrócilam do domu!

Ale jako pokutę powiedziałam sobie że odrobię chcoiaż ze dwa zaległe zadania, jakieś bzdetne historyjki i opowiadania muszę napisać....

jak tylko obejrzę sobie kolejny odcinek Treaz albo nigdy i One tree hill :D

Sloneczko się u mnie przebija, pogoda ładna wypisz wymaluj i ciepło :love:

Ale w powietrzu nie ma świeżości, ciężkie, czuć dym, tak jakby na śląsku się było a koło mnei nei ma w pobliżu zadnych kopalni

koculek świetnie wyglądasz na zdjęciach, dzisiaj sobie "przeszpiegowałam" :D wszystkie twoje zdjęcia i muszę ci powiedzieć że jak nie lubię starszych mężczyzn tak twój TZ bardzo przystojny jest... I wygląda na niemca ;)



koculek - 2009-04-02 13:39
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez wiolqn (Wiadomość 11715550) BTW zrobilam cos glupiego. zapisalam sie na maraton warszawski we wrzesniu :eek: No to w Sierpniu bedziesz w Chorzowie a we wrzesniu w Wawie :) Na Londynski maraton Ci za daleko? ;)

A jak dalas rade wrocic wczoraj do domu - jak ogladalam w wiadomosciach co sie w miescie dzialo (az do 7 rano dzis) to bardzo sie cieszylam, ze w miescie nie pracuje.

Cytat:
Napisane przez wenedka (Wiadomość 11721333) Ale jestem wkurzona..
Mam zaczac prace w tym szpitalu, mialam juz rozmowe w sprawie NINo, a dzisiaj mi wyskoczyli z tekstem, ze bardzo chca, zebym zaczela prace, ale bez NINo nie moge pracowac :mur:
No i jak ja mam ich przekonac, ze moge? Juz im powiedzialam, ze moge..:mur:
Skontaktoj job centre i zapytaj kiedy bedziesz miala i czy mogliby jakies poswiadczenie Tobie dac. :cmok:

Cytat:
Napisane przez olka_222 (Wiadomość 11724789) A dzisiaj z okazji prima aprilis TZ mnie wkrecił ze w szkole odwiedzila ich Camilla Parker, i uczyli ich kłaniać się i mój TZ widział po raz pierwszy raz w życiu kogoś z Royal Family.A ja akurat nie poszłam dzisiaj do szkoły to możecie sobie wyobrazić moją frustrację! :hahaha:

Cytat:
Napisane przez lorelei (Wiadomość 11729770) A i zaczelam cwiczyc ABSy http://www.youtube.com/watch?v=RMWBLG4syRQ

:hahaha: sobie wyobrazam :D

Zaraz mam angielski a potem do parcy na dalsza czesc szkolenia na citruxie :).
Nawet niezle mi idzie, tylko sie boja ze cos wykasuje przez pomylke bo mam uprawnienia administratora a jeszcze nie umiem do konca tego programu :cojest:.

Kofika pewnie lata z laptopem po okolicy i sygnalu szuka :D.
Ja pierwsze 2 tg absow spoko, ale potem mi sie juz nudzi :ehem:
Zajecia masz z anglika?? :eek:

A kofika to szuka szuka ;)

Cytat:
Napisane przez wiolqn (Wiadomość 11729868) podlaczam zdjecie z dziadkowej 80tki dziadzio w dobrej formie :ehem:

dzis ide do Age Concern na rozmowe - w koncu!

Cytat:
Napisane przez olka_222 (Wiadomość 11729991) koculek świetnie wyglądasz na zdjęciach, dzisiaj sobie "przeszpiegowałam" :D wszystkie twoje zdjęcia i muszę ci powiedzieć że jak nie lubię starszych mężczyzn tak twój TZ bardzo przystojny jest... I wygląda na niemca ;) dziekuje bardzo szpiegu :p:
a moj to slodzio jest :D juz sobie wyobrazam te kombinacje genow :love:



szperrr - 2009-04-02 13:48
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez olka_222 (Wiadomość 11729991) koculek świetnie wyglądasz na zdjęciach, dzisiaj sobie "przeszpiegowałam" :D wszystkie twoje zdjęcia i muszę ci powiedzieć że jak nie lubię starszych mężczyzn tak twój TZ bardzo przystojny jest... I wygląda na niemca ;) Cytat:
Napisane przez koculek (Wiadomość 11732794) dziekuje bardzo szpiegu :p:
a moj to slodzio jest :D juz sobie wyobrazam te kombinacje genow :love:
A gdzie Wy sie tak spziegujecie? :>



olka_222 - 2009-04-02 14:02
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez szperrr (Wiadomość 11732909) A gdzie Wy sie tak spziegujecie? :> nk



sylwunia3009 - 2009-04-02 14:03
Dot.: Anglia cz. II
  Ja po tym poscie Olki to tez postanowilam poszpiegowac i rowniez sobie ponownie poogladalam zdjecia.
Szperrr na nk.



Kachaaa - 2009-04-02 14:10
Dot.: Anglia cz. II
  Cytat:
Napisane przez olka_222 (Wiadomość 11724789)
kachaa tutaj na emigrantkowym jest specjalny wątek dla au pair, i (takie małe wiadro n agłowę ;) ) nie ciesz się tak bardzo bo nigdy nei wiesz na kogo trafisz, czasem dziewczyny miały dokładną taką umowę jak ty ale z dnia na dzień im dochodziły obowiązki gotowania, sprzątania itp
wiem, udzielam sie tam;)

Cytat:
Napisane przez lorelei (Wiadomość 11729770)

Kachaaa - oby wszystko ci sie ulozylo :).
Ja tez marzylam zeby zobaczyc anglie jak bylam w szkole sredniej, nie udalo mi sie tu wyjechac na studiach na praktyki tak jak chcialam. I juz myslalam, ze sie nie uda. A potem wszystko sie pokickalo i mieszkam tu na stale.
Tak ze uwazaj o czym marzysz - bo sie jeszcze spelni :p:
Dziwne odnioslam wrazenie czytajac twoj post ze jestes uprzedzona do buddystow i sama siebie probujesz przekonac ze sa ok :-p. Nie wiem moze tylko moja wyobraznia ;).

:D.
nie jestem uprzedzona, jestem bardzo ciekawa poznac inna kulturę, ludzie sa w porzadku a ona jest tez spoko, znalala kosciol katolicki w okolicy i mowi ze polakow jest tu dosyc duzo w okolicy bo slyszy;)



szperrr - 2009-04-02 14:14
Dot.: Anglia cz. II
  tez polazlam :p: probowalam u Sylwuni wylookac reszte, ale poleglam, same zamieszane znalazlam :D

spadamy na spacer :D



Strona 85 z 99 • Wyszukano 9073 wypowiedzi • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99

Hack metin

Designed By Royalty-Free.Org